Skrevet av oyvind den 01-01-2009 23:35
#2
Hei
Har en svensk bil 1602 du kan få se på`n på Volvo i Drammen
Volvo Truck Center ute på Eikhaugen
Jeg skal bare ta ut motor ,gear så gårn i Pressa PS taket er ikke helt og det er en del rust men jeg er på jobb fra 5 Januar