· bmw 2000 touring ... | [314] |
· Bristolgrå 2002,... | [296] |
· T 7002 | [270] |
· Hauso's 02 Tourin... | [187] |
· Renovrering av ti... | [174] |
BREMSEOPPGRADERING 2002
|
|
DB47684 |
Lagt til d. 13-03-2012 09:17
|
Medlem Antall innlegg: 7 Innmeldt: 17.02.12 |
Skal bytte ut gamle bakbremser, og lurer på om det har noe for seg å kjøpe ti/tii hjulsylindre (17mm) i stedet for org.?(15mm) Blir dette feil når jeg kjører med org. bremsekraftforsterker og bremser foran, elller vil det ikke ha noen positiv eller negativ virkning? e10-bjørn |
|
|
2000Touring |
Lagt til d. 13-03-2012 10:00
|
Administrator Antall innlegg: 1322 Innmeldt: 16.09.07 |
Uten at jeg har veldig greie på det rent praktisk, så kunne jeg tenke meg at du vil få lavere pedal da man skal flytte mere væske(større sylinder) I tillegg vil man antagelig forstyrre balansen av bremsekraft foran/bak. Jeg TROR at dersom man skal oppgradere bremser, så bør man gjøre noe hele veien. (foran/Bak/bkf) BMWCCN # 948 1996 BMW Z3 1996 BMW Compact 2008 BMW F650GS |
|
|
JE |
Lagt til d. 13-03-2012 12:28
|
Medlem Antall innlegg: 604 Innmeldt: 18.02.06 |
DB47684 skrev: Skal bytte ut gamle bakbremser, og lurer på om det har noe for seg å kjøpe ti/tii hjulsylindre (17mm) i stedet for org.?(15mm) Blir dette feil når jeg kjører med org. bremsekraftforsterker og brem ser foran, elller vil det ikke ha noen positiv eller negativ virkning? Det vil ha negativ virkning. da bakhjula vil låse før fremhjula Jørgen ClubE30Meet medlem 118 Bmwccn medlem 3496 86 - 320i 2-dørs prosjekt 01 - 320d e46 touring -> burksbil |
|
Gå til forum: |