· bmw 2000 touring ... | [314] |
· Bristolgrå 2002,... | [296] |
· T 7002 | [270] |
· Hauso's 02 Tourin... | [187] |
· Renovrering av ti... | [174] |
Grenrør Passer fra 02 til E21 ?
|
|
Tom Tech |
Lagt til d. 09-05-2012 23:41
|
Medlem Antall innlegg: 17 Innmeldt: 27.04.12 |
Er det noen som har erfaring med grenrør , funnet grenrør 4-1 til 02 men passer dette i en Bmw E21????????????????? |
|
|
tepe |
Lagt til d. 10-05-2012 06:43
|
Medlem Antall innlegg: 507 Innmeldt: 19.02.10 |
Om det passer rett i karosseriet vet jeg ikke, men her kan du i hvertfall få tak i til e21 og du får det skreddersydd om du vil http://store.vacm...p2160.aspx Terje P. 71 chamonix 2002 frankenbimmer rat prosjekt 75 mintgrun 1802 original prosjekt 72 arctic blau touring rep objekt solgt 72 inca touring restaurert 2010-14 solgt 72 verona 1602 bruksveteran solgt |
|
|
geirm |
Lagt til d. 10-05-2012 20:23
|
Medlem Antall innlegg: 834 Innmeldt: 15.02.06 |
Tom Tech skrev: Er det noen som har erfaring med grenrør , funnet grenrør 4-1 til 02 men passer dette i en Bmw E21????????????????? Det passer nesten, sluttstussen har en litt annen retning på E21, om jeg husker rett. Men du bygger racerbil og da er det raised floor som gjelder. Da løfter du gulver på pax siden ved siden av girkasse tunellen ca 50mm til forhøyningen under stolen. Problemet på racerbiler er at når de blir så lave vil eksosanlegget lett ta i bakken og det liker ikke de tekniske kontrollørene. En annen sak er at 4:1 grenrør du får kjøpt over disk vanligvis er utrolig dårlige. De mangler pyramide i kollektoren, da kommer gassene til et stort rom hvor de mister fart og det generelle fløde i manifoilden blir dårlig. En proff laga 4:1 manifoild koster fort 15 000,. kroner. Jeg ville ha brukt 4:2:1 grenrør med 44 primær, 50 sekundær og 63 sluttstuss. 4:2:1 grenrør passer bra på touring biler sidende er såpass tunge. 44 primær om du har 210/20 hk, 42 primær om du er under 200 hk. Geir... BMWCCN medlem # 424 75 2002 Schnitzer 16V prosjekt gatebil 70 2002 App. K race car |
|
Gå til forum: |